هرروزانه

هرروزانه

هر روز برای همان روز
هرروزانه

هرروزانه

هر روز برای همان روز

روزنوشت 27 تیرماه 1402

صبح تا ظهر بدو ن اتفاق خاصی اداره بودم. ظهر که اومدم خونه چون ناهار رو توی اداره به خاطر همراهی با دوستم خورده بودم مستقیم رفتم تو بخش استراحت فرفره هم اومد کنارم و یک چرت مختصر داشتم. با سختی به لّختی و سستی بعد از خواب نیمروز غلبه کردم و پاشدم. یک فنجان چای و کمی گپ و گفت با نبات شیرینم.عصر قرار بود با فرفره جان دونفری بریم بیرون. از روز قبل فرفره وقتش رو رزرو کرده بود و مقصد هم مشخص.مرکز خریدی که نسبتا نزدیک بود. حدود ساعت 6 دونفری زدیم بیرون و تا ساعت 8/5 به گشت و گذار و خرید صد درصد طبق خواسته و میل فرفره جانم گذشت. بعضی موقع این قرارهای دونفره برای دوقلوها لازمه که با آرامش و آسایش یک وقت اختصاصی داشته باشن.خلاصه با رضایت کامل برگشتیم خونه و شام مختصری رو همسرجان آماده کرد . طبق معمول فرفره گرسنه نبود و قرقره هم هوس کرده بود نون و پنیر و خیار بخوره. نبات با دوستاش رفته بود بیرون و شاممون سه نفره شد. بعد از شام هم کمی اخبار ناخوشایند گوش کردیم، چندتا آهنگ نوستالژی از شبکه های مربوطه که شاید تلخی اخبار رو  بشوره و در نهایت یک قسمت از سریال مانیفست. 

برای قبل از خواب یک برنامه به روتینم اضافه شده و اون گوش دادن به آهنگهای آرامبخش با فرکانس متفاوت برای دوتا گوش هست که کمک زیادی به خواب راحت می کنه.همینطور که مشغول مسواک و بقیه کارهای قبل از خواب هستم با هدفون به چندتا از این آهنگها گوش می کنم. به نظرم تاثیر خوبی داشته البته هنوز زوده برای نتیجه گیری.ولی دیشب خیلی خوب خوابیدم و بعد از مدتها میشه گفت تقریبا بدون وقفه 4-5 ساعت خواب بودم.

نظرات 4 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت 09:12 https://lemonn.blogsky.com/

ممنون از معرفی آهنگها.
واقعا بد میخوابم شبها. خوب میشه اگر شنیدن این آهنگها تغییر ایجاد کنه.

امتحان کن به نظر من خوبه

ربولی حسن کور چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 13:12 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
منزل نو مبارک!

سلام
ممنون

من چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 10:30 http://me2020.blogsky.com

دوقلوهاتون یکی دختر یکی پسر هستن؟
هنوز نمیدونم فرفره دختره یا قرقره؟

فرفره و قرقره هر دوشون پسر هستن.

پریمهر چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 08:44 https://parimehr.blogsky.com

خریدهای مادر و فرزندی رو دوست دارم
به فکر این بودم که روتین قبل از خوابمو تغییرات جزیی بدم، آهنگای آرامش بخش ایده خوبیه

آره خیلی خوبه آدم وقت بذاره برای این قرارها.
این آهنگها مخصوص خواب و ارامش هستند.Binaural Beats

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد