هرروزانه

هرروزانه

هر روز برای همان روز
هرروزانه

هرروزانه

هر روز برای همان روز

اول مهر 1402

سلام دوستان

به قول دکتر ربولی حسن کور عزیز این وبلاگ از روزمرگی شده ماه مرگی یه مدت که فرصت نکردم بنویسم بعدشم حس کردم خیلی عقب افتادم و دیگه چی بنویسم. 

ما یک مسافرت 5-6 روزه داشتیم و از سه شنبه که برگشتیم روزمرگی من خلاصه شد در یک چرخه تکراری که لامصب تموم هم نمی شد: بشور، پهن کن، جمع کن ، تا کن، بذار سرجاشون جا داره از همین تریبون استفاده کنم و یک تشکر ویژه از ماشن لباسشویی عزیز داشته باشم که بدون غر و لندمن رو همراهی کرد . 

امروز هم بچه ها رفتن مدرسه  در حالی که من به روال هرسال اول مهر اتاقشون رو مرتب نکردم. چون واقعا به لحاظ بدنی کشش ندارم وبعد از کارهای کمی سنگین و متوالی دچار دردهای مفصلی می شم و حتی نمی تونم دستم رو تکون بدم. از طرفی به نظرم دیگه به حد کافی بزرگ شدن که  جمع و جور کردن اتاقهاشون رو به خودشون بسپرم. البته با دیدن وضعیت نابسامان و در هم ریخته اتاق ها هی حرص می خورم ولی فکر می کنم وقتی هم که مرتب می کنم کمتر از دو سه روز به همون وضع قبلی برمی گرده فقط من می مونم و درد . همسر جان هم سرما خورده سخت، خیلی رعایت کردیم و امیدوارم بقیه‌مون مبتلا نشیم. چه خوبه که فردا تعطیله این تعطیلی از سختی اول مهری که شنبه باشه خیلی کم می کنه.

تا چند سال پیش اول مهر و پاییز برام رنگ و بوی خاطره انگیزی داشت ولی چند ساله که حس و حالم کم شده شاید از بس که بچه ها نسبت به مدرسه شوق و ذوق ندارن اینجوری شدم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 10:51

نه من اونم دوست ندارم. کلا من یه تنبلم که جمع و جور رو دوست ندارم.

من جمع و جور رو به جارو و گردگیری ترجیح می دم

ربولی حسن کور سه‌شنبه 11 مهر 1402 ساعت 14:10 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
ممنون از لطفی که به من دارین
حداقل توی اون وبلاگ بنویسین خو!

سلام، خواهش می کنم
چشم سعی می کنم بنویسم

لیمو یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 13:49 https://lemonn.blogsky.com/

وای اون خستگی و بشور و بساب های بعد سفر رو درک میکنم :( اما حیفه، نذارید خوشی سفر بپره. استراحت کنین بچه ها هم یاد میگیرن اتاقشون رو مرتب کنن.

به نظر منم خوبه مثل بعد از مهمونی، من جمع و جور بعد از مهمونی رو دوست دارم.
بچه ها هم امیدوارم یاد بگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد