هرروزانه

هرروزانه

هر روز برای همان روز
هرروزانه

هرروزانه

هر روز برای همان روز

روتین شنبه تا چهارشنبه

6:15 از خواب بیدار می شم، خیلی از روزها چند دقیقه خوددرگیری دارم که دیرتر برم و کمی بیشتر استراحت کنم و تقریبا هر روز بعد از یک تجزیه و تحلیل تکراری، به این نتیجه می رسم که  زود رفتن بهتر از دیر رفتنه، چون هم دیگه خوابم نمی بره و هم می خورم به ترافیک و از همه مهمتر پیاده روی صبح رو هم از دست می‌دم.

 روشن کردن زیر کتری (البته من چای رو میام اداره می خورم ولی برای قرقره که با خودش چای صبحانه رو می بره )

شستن دست و رو، مسواک و ضد آفتاب و آرا بیرا و لباس پوشیدن

بعدش میام تو آشپزخونه ناهار و صبحونه و میوه و ... خودم رو بر میدارم و اگر وقت داشته باشم به همسر برای آماده کردن وسایل بچه ها کمک می کنم و بعدشم حدود 6:40 تا 6:45 می زنم بیرون.لقمه های صبحونه و ظرف های ناهار رو شب قبل آماده می کنیم.

حدود 7:10 تا 7:15 اداره هستم،

میرم بالا کفشم رو عوض می کنم و راهی پیاده روی نیم ساعته صبحگاهی می شم،

بعد از برگشتن از پیاده روی لیوان هام رو می شورم و منتظر صدای زیبای ترولی آبدارچی جان می شینم. حدود 8 چای از راه می رسه و همراه با خوردن چای و لقمه صبحانه کار ورزانه شروع میشه تا ساعت 10 که دوباره صدای دلنشین ترولی چای و دلخوشی کوچک اداری ،

بعدش هم  کارتا حدود 12:45 تا 1 که با همکارها می ریم ناهار و گپ دوستانه و غیبت های کارمندی ،

ساعت2 هم دوباره چای تا حدود 3:15 که اگر کار فوری بر سرم نازل نشه می تونم برم به سمت خونه.

حدود 4 می رسم و تقریبا تا 6 خسته ام و کار خاصی نمی تونم انجام بدم. 

بعدش پا میشم و کم کم آشپزخونه رو جمع و جور م کنم و تدارک شام و ...

تا ساعت 9 تقریبا درگیر کارهای خونه و جواب اشکال های درسی بچه ها هستم.

9 تا 11 هم استراحت و تلویزیون و گپ و گفت با نبات و همسر و ...

بعدشم از 11:30 تا 12 مقدمات خواب شامل مسواک و روتین پوست( اگه حال داشته باشم) و کمی مطالعه و خواب



نظرات 6 + ارسال نظر
زری.. پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 14:05 https://maneveshteh.blog.ir

باورت میشه الان این را خوندم فکر کردم ایکاش من تو همین موقعیت بودم:(

آره راست می‌گی بعضی موقع روتین خودش نعمته.

کارول دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت 16:21

چه پست زیبایی . پر از زندگیه

ممنون

لیمو یکشنبه 14 آبان 1402 ساعت 10:49 https://lemonn.blogsky.com

منم همچین روتین همین شکلی با ساعتهای دقیق دارم و نمیدونم چطور اما دووووستش دارم. کلا از نوجوونی عاشق زندگی کارمندی و این روتینهاش بودم. اینکه همه چی منظمه شادم میکنه.

منم فکر می کنم این نظم با روحیاتم جوره و اصلا نمی تونم زندگی بی برنامه رو تحمل کنم ولی بعضی موقع خسته می شم .

نسیم سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 10:29

روتین زندگی اغلب ما کارمندا تقریبا همینه
خدا قوت عزیزم

کارمند بچه دار دیگه خیلی روتینه
ممنون

پریمهر سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 08:00 https://parimehr.blogsky.com

زندگی کارمندی یه روتین خسته کننده برای من درست کرده متاسفانه، بعضی وقتا دوست دارم یه زره روال رو عوض کنم اما نمیشه

آره عزیزم، همون کلیپی که توی اینستاگرام بود در مورد زندگی کارمندی که می گفت صبح شد، شب شد.... مٌردم ( دور از جون شما) همونه واقعا. واین کارمندی تعطیلاتت رو هم روتین و تکراری می کنه. یعنی پنج شنبه و جمعه هم برنامه اش تکراریه

ربولی حسن کور دوشنبه 1 آبان 1402 ساعت 16:20 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
اون زمان ناهار و گپ دوستانه درواقع همون زمان نماز اول وقت نیست؟

سلام
نه دکتر جان نماز وقتش خیلی زودتره اوقات شرعی رو خوب بلد نیستیدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد