هرروزانه

هرروزانه

هر روز برای همان روز
هرروزانه

هرروزانه

هر روز برای همان روز

7 آذر 1402

دیروز بعد از مدتها به خاطر مریضی فرفره و سردرد خودم خونه موندم و با اینکه حال خودم و مخصوصا فرفره اصلا خوب نبود ولی بهم چسبید. اصلا امروز دلم نمی خواست بیام سرکار. حوصله این روزمرگی رو نداشتم. کلا دیگه دلم می خواد یه مدت بشینم خونه و از کار و گرفتاری هاش و دروغ و دونگهاش دور باشم . نمی دونم این حس چقدر واقعیه یا کیکه  و تا کی پایداره ، ولی هرچی هست حس می کنم عمرم داره زود زود می گذره و من هنوز نتونستم از دغدغه های کارمندی خلاص بشم. میل به حفظ هویت اجتماعی و سرگرم شدن با مشغله های کاری و البته استقلال مالی باعث شده تا حالا نتونم تیرخلاص بزنم به کارمندی. از طرفی از وقتی حیطه کارم عوض شده( حدود 2 سال و نیم هست) هم استقلال کاریم کم شده و هم به لحاظ موضوعی از کارم لذت نمی برم. قبلا کارهام جوری بود که زمان انجامش دست خودم بود اگرچه من خودم عادت ندارم کاری رو عقب بندازم، ولی فشار و محدودیت ساعتی و روزی نداشت یعنی می تونستم  وقتم رو تنظیم کنم. به خاطر همین مرخصی رفتن و ... محدودیت چندانی نداشت و نیازی نبود حتما با مدیرانم هماهنگ کنم. ولی اینجا ماهیت کار طوری هست که مثل آتش نشانی آژیر فوریت به صدا درمیاد و باید سریعا گزارش های مفصل و سنگینی برای ارسال به مراجع بالادستی که اغلب وزیر یا ریاست جمهوری یا مجلس و.... تهیه کنیم که  محتوای گزارش هم برام جذاب نیست . به خاطر همین مرخصی گرفتن و .. داستان داره. شاید برای همین بیشتر احساس اسیر بودن دارم . 


نظرات 6 + ارسال نظر
ربولی حسن کور چهارشنبه 22 آذر 1402 ساعت 13:13

https://setarehshadi.blogsky.com/1402/04/27/post-141/%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c
این پست ثابت شما توی اون وبلاگتونه
وقتی روی لینکی که گذاشتین کلیک میکنیم اولین پست این وبلاگ باز میشه.

خوب درسته من توی وبلاگ روزنوشت های من( وبلاگ قدیمی) یه لینک گذاشتم که اولین پست وبلاگ هرروزانه هست. اگر خلاف این هست بفرمایید اصلاح کنم.
روی کدوم لینک وقتی کلیک می کنید اشتباه باز میشه؟

ربولی حسن کور چهارشنبه 22 آذر 1402 ساعت 12:21 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
چرا وقتی روی لینک این وبلاگ توی وبلاگ قبلی تون کلیک میکنم اولین پست اون وبلاگ میاد؟
لطفا رسیدگی بفرمایید!

سلام خیلی پیچیده نوشتید، من روی هر لینکی کلیک کردم به نظرم درست بودنفهمیدم چی میشه، لطفا بیشتر توضیح بدید تا رسیدگی کنم

پریمهر یکشنبه 19 آذر 1402 ساعت 10:33 https://parimehr.blogsky.com

آژیر فوریت آتش نشانی رو کاملا درک میکنم
یه روز که میخوام مرخصی یهویی برم اینقد این آژیر درمیاد که ترجیح میدم دیگه مرخصی نرم

آره یا مثلا یه روز که تو خونه هستی، ده بار تماس می گیرن. جالبه که خیلی از مواقع می بینی کار بعد از یک هفته هنوز مونده و به مراجع مربوطه نرسیده

ربولی حسن کور یکشنبه 12 آذر 1402 ساعت 11:20 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
فعلا که بیشتر کارمندها به خاطر این قانون بالا رفتن سن بازنشستگی عزا گرفتن! ازجمله خودم
تا ببینیم بالاخره چی میشه.

سلام نگران نباشید، شورای نگهبان تصویب نمی کنه.

نسیم چهارشنبه 8 آذر 1402 ساعت 11:09

تنها راه نجان من و تو بازنشستگیه
کاش زودتر موعدش برسه

آره والا، دعا کن

لیمو سه‌شنبه 7 آذر 1402 ساعت 12:20 https://lemonn.blogsky.com

فکر میکنم دلیل خیلی زیادش همین بقول خودتون اسیر بودنه. آدم وقتی توی تنگنا قرار میگیره عصبی میشه وگرنه کارمندی بنظرم شغل منظم و با برنامه ایه.

آره درست می گی لیمو جان، اتفاقا نظم کارمندی با روحیات من جوره چون کلا با برنامه ریزی و نظم زندگی آرامش می گیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد